Friday 27 July 2018

"Mia Muis se eerste dag by die Skool vir Klein en Oulike Diere." - Digitale Kinderstorie

Gratis en verniet. For you for free!

"Mia Muis se eerste dag by die Skool vir Klein en Oulike Diere." - Digitale Kinderstorie.
Ek het die storie 'n ruk terug geskryf, en dit het intussen sy doel gedien, so nou lê dit net op my rekenaar rond - doelloos.

Die storie is bedoel vir kinders 4-7 jaar as 'n voorlees boek (of self lees vir die oueres). Ek vloek nie een keer in die storie nie. Daar is 'n handjie vol illustrasies deur Leonore Kruger - maar is nie ten volle geïllustreer nie.

Julle is welkom om dit te download en te deel met jou vriende, Ooms, Anties, Nigs, Neefs en kennisse - net nie met daai skuins beduiwelde vrou van Tietiesbaai nie. Ons praat nogsteeds nie. En solank die manuskrip nie verander word nie. (En ja ek weet daar is 'n foutjie of twee in. As jy niks sê nie, sal ek niks sê nie.)

Storie:
https://drive.google.com/…/1M69EA40fCBy-NVM1US0Ao6wYg3…/view
(Maak die link oop. Click die download knoppie regs bo. Save die PDF na jou rekenaar of tablet. Geniet.)

Illustrasies:
https://drive.google.com/…/1g1GU8PPmKF3StbzdNC6suB2_zX…/view
Ek hoor graag wat julle, of nee, eerder wat julle se kinners dink.
Share:

0 comments:

Post a Comment