Monday 28 October 2019

'n Oomblik van trots en dank

Julle weet ek is mos maar stil en inkennig en sê nie regtig veel nie, né? Maar ek moet bietjie spog. Sien, gisteraand was 'ink skryf in Afrikaans' se jaarlikse gala-aand waar al wat 'n digter en skrywer is, vanoor die land bymekaar kom en mekaar vertel hoe oulik skryf hulle... Toe gaan ek mos ook met die hoop op 'n kompliment of so... Vreeslik fancy, ek het skoon 'n das aangehad. I know right?! En die een praat mooier Afrikaans as die ander een!

Julle gaan my nou nie glo nie, maar daar wen ek toe nou sommer die prys vir 'Verhaal van die jaar'.

But wait. There's more...

Wen ek toe nou die 'Skrywer van die jaar'.

Nou net as jy wonder: om uit honderde van die land se beste skrywers gekies te word vir dié besondere toekenning, is nogal iets waaroor mens sou kon spog op Facebook. (Iets wat ek mos noooooit sal doen nie!)
Dit kon moontlik ook 'n administratiewe fout gewees het, so moet nou nie loop en onnodig vrae vra nie!

Ek is ene smiles vandag. Lastig, want my tande word so droog as ek so oopbek sit en smile. Maar ek wil net DANKIE sê vir ieder en 'n elk van julle wat my simpel storietjies en 'goete' so saam lees en like en share: Dis júlle wat my aanmoedig en dryf om te skryf!! Baie dankie vir julle ondersteuning! Julle is die awesomeste lesers ooit! Huisgenoot kan net droom van só 'n span lesers en ondersteuners by mekaar!

Share:

0 comments:

Post a Comment